utorak, 25. kolovoza 2015.

PEČENI PASTERIZOVANI PARADAJZ ZA ZIMU

Pošto u sezoni imam veću količinu paradajza došla sam na ideju kako ostaviti veću količinu a da ne stoji u frižideru, tako postavljam moj recept kako ja to radim već drugu godinu.
 
Sastojci
Potrebno je:
Paradajz
so, šećer
po 1 kašika svežeg lišća oregana, bosiljka i ruzmarina
maslinovo ulje(ponekad stavim i hladno cedjeno suncokretovo ulje)
1 manja glavica seckana bela luka

Priprema
1.
Uzmemo manje a čvršće paradaize, prepolovimo, stisnemo dobro prstima da izadje tečnost i redjamo u veliki pleh iz rerne. P o paradajzu pospemo šećera i soli onoliko kao kad solimo salatu.

2.
Rernu ugrejemo na 150 stepeni, stavimo pleh sa paradajzom i sušimo 2 sata ( pazite nisu sve rerne iste, negde treba koji minut više negde manje od 2 sata). Pošto moja rerna nema ventilator ja uzmem varjaču i stavim na vrata od rerne da nisu skroz zatvorena.

3.
U posudu stavimo 1 kašiku sveže seckana oregana, bosiljka i ruzmarina, dodamo 1 manju šoljicu ulja i seckani beli luk. Sve izmešamo.
4.
Paradajz dok je još vruć redjamo u tegle, posipamo ga seckanim začinima i seckanim belim lukom  u ulju. Kad napunimo tegle,na vrh stavimo 1 kašiku ulja i  zatvorimo ih metalnim zatvaračima. Ugrejemo rernu na 1oo stepeni, stavimo tegle, grejemo ih 30 minuta i isključimo rernu i ostavimo da se tegle ohlade u njoj ( to je pasterizacija).
Izvor: coolinarika.com   (Polimka)

0 komentari:

Objavi komentar